Fandom

Accel world Wiki

Red Rider

36stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Red Rider- był on czerwonym królem i poprzednim władcą czerwonego legionu.

WyglądEdytuj

O jego wyglądzie fizycznym nie wiemy nic, wiemy natomiast jak wygląda jego avatar, jest to czarno-czerwony, kowboj z obręczą wokół pasa, która lewituje. NIe ma on ust,całą twarz z wyjątkiem oczu ma zasłoniętą. W mandze przypomina on bardziej kota niż kowboja, nie ma on obręczy w okół bioder, zamiast kapelusza ma kocie uszy i ma jasne małe oczy zamiast czarnych okularów. Ma też pazury na rękach i nogach.

OsobowośćEdytuj

Jest on wyluzowany, spokojny i pragnie pokoju. To luzaka który tylko w krytycznych momentach pokazuje że się martwi lub, że jest zdenerwowany, nie przejmuje się kontaktem fizycznym z kobietami (patrz : przytulenie przez Kuroyukihime). Chciał pokoju między nacjami, czyli odwrotność tego, co chciała Black Lotus. Jest typem lekkoducha.

PrzeszłośćEdytuj

Przed rozpoczęciem serii, był on czerwonym królem, jednym z najpotężniejszych wojowników w sieci. Chodził on też z Purple Thorn. Ich znajomość najwyraźniej po starcie burst link'a, skończył się, jak i ich związek. Możliwe miał on też jakieś bliższe relację z czarną królową.

FabułaEdytuj

Crimson Storm Princess ArcEdytuj

Main article: Crimson Storm Princess Arc

Red Rider only makes an appearance in a flashback that Yellow Radio had previously recorded to incapacitate Black Lotus when he showed it to her. It is revealed during the this flashback that the Kings of Pure Color were having a meeting. Red Rider was expressing his opinion against fighting amongst each other and stated that he had respect with one another. Black Lotus replied that she too had respect for him and decided to hug him as a sign of respect. However, the Purple King, Purple Thorn stated that was too much. However, Red Rider responded by stating that it's Black Lotus' way of shaking hands since she doesn't have any. Black Lotus took advantage of his kindness and used her ability, Death By Embracing to kill him.

AvatarEdytuj

Red Rider-czerwony jeździec, wiadome jest że miał on 9 poziom i że jako jedyny w Accel World miał czerwony w nazwie. Nie wiele jest wiadomo o jego umiejętnościach bojowych, do walki używał pistoletów którymi posługuje się mistrzowsko. Wiadome było również że był potężnym Burst linkerem, okropnym ciosem i staratą była jego śmierć, miał szacunek nie tylko w swoich szeragach ale i w innych legionach była znana jego siła. Można też wnioskować że nie tworzył machiny bojowej powieważ przed Scarlet Rain to Cirikin, był mistrzem broni dalekiego zasięgu, czyli takiej jakie są montowane w gigantycznych machinach.

Więcej w Fandom

Losowa wiki