Fandom

Accel world Wiki

Takumu Mayuzumi

36stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Takumu MayuzumiEdytuj

4758-71712628.png

Taku

Jest on wyskoim ciemnym blondynem, o niebieskich oczach, jest przyjacielem z dzieciństwa Haruyuki Arita jak i Chiyuri Kurashima

  1. wiek: 13 lat.
  2. płeć: mężczyzna
  3. Znak zodiaku: baran.

WyglądEdytuj

Jego znakiem rozpoznawczym są okulary, które nosi bez potrzeby ponieważ neuro linker jest tak zaprojektowany, że eliminuje wady wzroku. Całkiem dobrze się prezentuje jako osoba.

CharakterEdytuj

Często usposobienie spokoju i logicznego myślenia pomagają mu w codziennym życiu i w przyśpieszonym świecie. Mocny w kendo, też dzięki przyśpieszaniu za pomocą komendy w rzeczywistym świecie, troche słabszy jak przestaje oszukiwać. Miły dla przyjaciół, skory do pomocy. Kocha Chiyu.

Gra Edytuj

W grze, możemy zostać zarażeni Chrom Disasterem i wejść na 9 poziom, po czym wyzwać Niebieskiego Króla, a po jego pokonaniu zostajemy Cyan Kingiem, czyli cyjanowym królem.

AvatarEdytuj

Jego dual avatar to Cyan Pile. Jest to duży i masywny rycerz, w ogromnej zbroi, cały niebieski, potrafi sprawić, że na jego prawej ręce pojawi się broń, która wygląda dość oryginalnie, na końcu jego broni jest jakby kolec lub ostry koniec gwoździa. Potrafi się on wydłużać i uderzać, zwykłym atakiem potrafił odciąć rękę Silver Crow'owi. Potrafi on też wystrzeliwywać kolce z klatki piersiowej. Jego specjalny atak polaga na przyszpileniu przeciwnika do ziemi i wbiciu go w ziemię potężnym atakiem. Były podwładny niebieskiego króla, i jak na niego przystało wyspecjalizowany w walce wręcz, pomimo swojej właśnie broni, która jemu przypomina o złych czasach ale pomaga mu w starciach na dalekim zasięgu.

  • Cyan Pile
  • ładowanie specjalnego ataku
  • SPECJALNY ATAK !!!
  • Przegrana
  • Cyan Pile vs. Black Lotus
  • Cyan Pile Przygotowany

Więcej w Fandom

Losowa wiki